Група № 106 «Кухар. Кондитер»
Предмет: Біологія
Група: 106
Викладач: Чопойдало І. М.
Тема: Енергетичне забезпечення процесів метаболізму
Завдання законспектувати тему
************************************************
Предмет: Біологія
Група: 106
Викладач: Чопойдало І. М.
Тема:Способи отримання енергії в різних груп автотрофних та гетеротрофних організмів
Законспектувати тему та виконати завдання з презентації
************************************************
Предмет: Організація обслуговування та виробництва
Група: 106
Викладач: Павелкевич О.В.
Тема уроку: Організація роботи рибного цеху
Завдання: виконати вправу “Розбирання риби на чисте філе” https://learningapps.org/8197431 опрацювати лекцію та зробити конспект
************************************************
Предмет: Санітарія та гігієна
Група: 106
Викладач: Павелкевич О.В.
Тема уроку: «Поняття про харчові отруєння. Класифікація харчових отруєнь»
Завдання: записати визначення та скласти схему “Класифікація харчових отруєнь”
************************************************
Предмет: Фізична культура і здоров’я
Група: 106
Викладач: Стадник І.А.
Тема: Волейбол.
************************************************
Предмет: Історія України
Група: 106
Викладач: Петрушина Т.В.
Тема 23: Нові тенденції розвитку культури 1914-1921 рр. Освіта. наука. Література та мистецтво. релігійне та повсякденне життя.
Завдання за підручником: Пометун О.ІІІ., Гупан Н.М. Історія України, 10 кл., К.: “Оріон”, 2018 § 17
(с.120-127)
https://www.youtube.com/watch?v=uq14-qyPPkc
Заповнити таблицю “Досягнення в галузі культури”
Таблиця Досягнення в галузі культури
************************************************
Предмет: Всесвітня історія
Група: 106
Викладач: Петрушина Т.В.
Тема 25: Утворення вогнищ Другої світової війни. Створення блоку Рим-Берлін-Токіо та політика «умиротворення» агресора та її крах.
************************************************
Предмет: Фізична культура і здоров’я
Група: 106
Викладач: Стадник І.А.
Тема: Волейбол.
Тест https://docs.google.com/forms/d/1eYuUdBnQOU9R2_YHWwRtnP-Ol-AImaOAYByK6CieKFw/edit
************************************************
Предмет “Біологія”
Група: 106
Викладач: Чопойдало І. М.
Тема:Роль процесів дихання для забезпечення процесів метаболізму
Завдання законспектувати тему
Тема:Структури клітини, що забезпечують метаболізм
Законспектувати тему та виконати завдання з презентації
************************************************
Предмет “Всесвітня історія”
Група: 106
Викладач: Петрушина Т.В.
Тема 26: СРСР у системі міжнародних відносин напередодні першої світової війни.
Завдання за підручником:Полянський П. Всесвітня історія (рівень стандарту).- К.: Грамота, 2019- 10 кл. – § 19 (с.184-193)
Відео для перегляду: https://www.youtube.com/watch?v=pJaWPUlMQwM
Матеріал у блозі: https://historyvpu29.blogspot.com/2020/03/101-104-106-26.html?spref=fb&fbclid=IwAR3qjheB73hHM4RcFeJJYQicqWhb4Si4HfiOECzvghv5CVKsPag_EB_Aed0
Тема 26 СРСР у системі міжнародних відносин напередодні першої світової війни.
************************************************
Предмет “Історія України”
Група: 106
Викладач: Петрушина Т.В.
Тема 24 : Практичне заняття. Уроки державотворчих процесів
Завдання за підручником: с.128-129,
виконати завдання по роботі з документами
Тема 24 Практичне заняття. Уроки державотворчих процесів
************************************************
Предмет: Історія України
Група: 106
Викладач: Петрушина Т.В.
Тема 25: Узагальнення знань і тематичне оцінювання за розділом ІІІ «Розгортання Української революції. Боротьба за українську державність.
Завдання за підручником: повторити §12- 17
Виконати тест
http://lv.testportal.gov.ua:8080/guide?subject=3%2C43&show=Продовжити
*******************************************************
Предмет: Зарубіжна література
Група 106
Викладач: Мотрук Н.В.
Урок 29 Зміни в драматургії на межі XIX–XX ст.
Завдання:
Написати, що таке нова драма, та основні ознаки ”нової драми”.
Підручник О.О.Ісаєва, Ж.В.Клименко, А.О.Мельник ”Зарубіжна література” 10кл.
************************************************
Предмет: Зарубіжна література
Група 106
Викладач: Мотрук Н.В.
Урок 30 Бельгія. Моріс Метерлінк (1862 – 1942). «Синій птах».
М. Метерлінк як теоретик і практик «нової драми». Концепція символістського театру.
Завдання:
- Написати основні факти біографії бельгійського письменника.
- Прочитати п’єсу «Синій птах».
Підручник О.О.Ісаєва, Ж.В.Клименко, А.О.Мельник ”Зарубіжна література” 10кл.
************************************************
Предмет: Інформатика
Група 106
Викладач: Чоповський С. С.
урок № 27, тема:”Системи керування вмістом для веб-ресурсів”. Завдання: відпрацювати конспект, підручник “Інформатика. 10(11) клас”. Й.Я. Ривкінд та ін., § 4.3 ст. 122-123. виконати практичні завдання
************************************************
Предмет: Інформатика
Група 106
Викладач: Чоповський С. С.
урок № 28, тема:”Створення та адміністрування сайту “. Завдання: відпрацювати конспект, підручник “Інформатика. 10(11) клас”. Й.Я. Ривкінд та ін., § 4.3 ст. 123-131. виконати практичні завдання
************************************************
Предмет: Інформатика
Група 106
Викладач: Чоповський С. С.
Урок №29. Поняття про мову розмітки гіпертекстового документа. § 4.2 ст. 114-122
Підручник “Інформатика. 10(11) клас”. Й.Я. Ривкінд та ін.
************************************************
Предмет: Всесвітня історія
Група: 106
Викладач: Петрушина Т.В.
Тема 27: Початок Другої світової війни. Воєнні дії в середині 1941-1942 рр.
Завдання за підручником:Полянський П. Всесвітня історія (рівень стандарту).- К.: Грамота, 2019- 10 кл. – § 20-21 (с.200-211)
Відеоматеріал: https://www.youtube.com/watch?v=XCYvV6gzPLg
Виконати завдання (хронологічна таблиця, робота з картою) – файл додається
Початок і розгортання Другої світової війни
************************************************
Предмет: Всесвітня історія
Група: 106
Викладач: Петрушина Т.В.
Тема 28: Воєнні дії в другій половині 1942-1943 рр. Окупаційний режим у поневолених країнах. Рух Опору
Завдання за підручником:Полянський П. Всесвітня історія (рівень стандарту).- К.: Грамота, 2019- 10 кл. – § 21-22
1942-1943. Окупаційний режим. Рух опору
************************************************
Предмет: Всесвітня історія
Група: 106
Викладач: Петрушина Т.В.
Тема 29: Воєнні дії в 1944 р. Завершення і підсумки Другої світової війни
Завдання за підручником:Полянський П. Всесвітня історія (рівень стандарту).- К.: Грамота, 2019- 10 кл. – § 23-24
************************************************
Предмет: Історія України
Група: 106
Викладач: Петрушина Т.В.
Тема 26: Входження УСРР до складу СРСР. Формальний та реальний статус УСРР у «договірній федерації» радянських республік. Християн Раковський. Утворення СРСР: наслідки для України. Адміністративно-територіальний поділ УСРР
Завдання за підручником: Пометун О.ІІІ., Гупан Н.М. Історія України, 10 кл., К.: “Оріон”, 2018 § 19
************************************************
Предмет: Всесвітня історія
Група: 106
Викладач: Петрушина Т.В.
Тема 30: Світ після Другої світової війни
Завдання за підручником:Полянський П. Всесвітня історія (рівень стандарту).- К.: Грамота, 2019- 10 кл. – § 24
- Перегляньте відеоматеріал: https://www.youtube.com/watch?v=-Yst63BHwsE
- Законспектуйте(за підручником стор. 235-239
- Виконайте тест
************************************************
Предмет: Всесвітня історія
Група: 106
Викладач: Петрушина Т.В.
Тема 31: Практичне заняття. Примусова праця у Третьому рейху. Трагедія ув’язнених у німецьких концтаборах та їх доля
Завдання за підручником:Полянський П. Всесвітня історія (рівень стандарту).- К.: Грамота, 2019- 10 кл. (с. 239-241)
Адреса віртуального музею http://panorama.auschwitz.org
Відео: https://www.youtube.com/watch?time_continue=196&v=e2Ma7_bFXtk&feature=emb_logo
************************************************
Предмет: Інформатика
Група 106
Викладач: Чоповський С. С.
Урок № 30. Графічні, гіпертекстові та інші елементи на веб – сторінках. § 4.1 ст. 108-114
Урок № 31-32. Ергономіка розміщення відомостей на веб-сторінці. § 4.4 ст. 131-133
************************************************
Предмет: Історія України
Група: 106
Викладач: Петрушина Т.В.
Тема 27: УСРР в умовах непу. Антибільшовицький повстанський рух. Холодноярська республіка та ін. Масовий голод 1921-1923 рр. Впровадження непу в УСРР. Суспільно-політичне життя. Ліквідація багатопартійності.
Завдання за підручником: Пометун О.ІІІ., Гупан Н.М. Історія України, 10 кл., К.: “Оріон”, 2018 § 20
(с.- 134-139)
Відеоматеріал для опрацювання: https://www.youtube.com/watch?v=BW771Fili6M
*******************************************************
Предмет: Всесвітня історія
Група: 106
Викладач: Петрушина Т.В.
Тема 32: Контрольна робота №4 «Передумови Другої світової війни», «Друга світова війна»
Завдання за підручником:Полянський П. Всесвітня історія (рівень стандарту).- К.: Грамота, 2019- 10 кл. повторити – § 17-24
************************************************
Предмет: Історія України
Група: 106
Викладач: Петрушина Т.В.
Тема 28: Зміни в суспільно-політичному житті. Політика коренізаціі в УСРР.
Завдання: опрацювати підручник, переглянути рекомендований відеоматеріал, законспектувати наданий опорний конспект
Пометун О.ІІІ., Гупан Н.М. Історія України, 10 кл., К.: “Оріон”, 2018 § 21
https://www.youtube.com/watch?v=LjtDSc3tdp8
*******************************************************
Предмет: Всесвітня історія
Група: 106
Викладач: Петрушина Т.В.
Тема 34: Література та мистецтво. Основні ідеї і течії модернізму. Масова культура в міжвоєнний період. Суспільно значимі здобутки культури та мистецтва. Розвиток кінематографу. Олімпійський рух
Завдання за підручником:Полянський П. Всесвітня історія (рівень стандарту).- К.: Грамота, 2019- 10 кл. – § 26
https://www.youtube.com/watch?v=_0a998z_G4g
https://www.youtube.com/watch?v=qDQpZT3GhDg
*******************************************************
Предмет: Історія України
Група: 106
Викладач: Петрушина Т.В.
*******************************************************
Предмет: Зарубіжна література
Група 106
Викладач: Мотрук Н.В.
Урок 32 Контрольна робота №2.
************************************************
Предмет: Зарубіжна література
Група 106
Викладач: Мотрук Н.В.
Урок 33 Польща. Йоанна Яґелло (нар. 1974). «Кава з кардамоном».
Й. Яґелло – польська письменниця, авторка творів для дітей та молоді. «Кава з кардамоном»: Синтез підліткової повісті (стосунки в родині, перше кохання) та детективу (розгадування сімейної таємниці).
Завдання:
- Біографія Йоанна Яґелло (законспектувати цікаві факти)
- Прочитати роман «Кава з кардамоном».
************************************************
Предмет: Зарубіжна література
Група 106
Викладач: Мотрук Н.В.
Урок 34 Проблема батьків і дітей. Образ головної героїні. Мова твору.
Завдання:
- Написати основні проблеми батьків та дітей в юнацькому віці.
- Характеристика образу головної героїні твору.
************************************************
Предмет: Зарубіжна література
Група 106
Викладач: Мотрук Н.В.
Урок 35 Підсумковий урок
************************************************
Предмет: Історія України
Група: 106
Викладач: Петрушина Т.В.
Тема 30 Зрушення в житті українського села. Розкуркулення і насильницька колективізація. Голодомор 1932-1933 рр. – геноцид Українського народу.
Завдання за підручником: Пометун О.ІІІ., Гупан Н.М. Історія України, 10 кл., К.: “Оріон”, 2018 § 23
Відеоматеріал: https://www.youtube.com/watch?v=KlR1vUwF_Gg
Опрацюйте підручник і відеоматеріал, запишіть у зошит хронологію колективізації, дайте визначення темінам:
колективізація
розкуркулення
голодомор
геноцид
*******************************************************
Предмет: Всесвітня історія
Група: 106
Викладач: Петрушина Т.В.
Тема 33: Освіта та наука. Найважливіші досягнення науки і техніки, їх вплив на повсякденне життя людей
Завдання за підручником:Полянський П. Всесвітня історія (рівень стандарту).- К.: Грамота, 2019- 10 кл. – § 25
https://www.youtube.com/watch?v=mGaSM9v-G0Q
*******************************************************
Предмет: Історія України
Група: 106
Викладач: Петрушина Т.В.
Тема 31 Практичне заняття. Голодомор мовою документів, свідчень, чисел
Завдання за підручником: Пометун О.ІІІ., Гупан Н.М. Історія України, 10 кл., К.: “Оріон”, 2018 c 155-160
https://www.youtube.com/watch?v=ks1ZZS3ZgD4
Завдання (у файлі додається). Дати відповіді на питання до відеоматеріалу: https://www.youtube.com/watch?v=uWgSMWAycD8
*******************************************************
Предмет: Історія України
Група: 106
Викладач: Петрушина Т.В.
Тема 32 Громадсько-політичне життя. Формування культу особи Сталіна Порушення прав людини в умовах тоталітарного режиму.
Завдання за підручником: Пометун О.ІІІ., Гупан Н.М. Історія України, 10 кл., К.: “Оріон”, 2018 § 24
Відеосюжет: https://www.youtube.com/watch?v=biQRfckgQVc
*******************************************************
Предмет: Історія України
Група: 106
Викладач: Петрушина Т.В.
Історія України Тема 34: Практичне заняття.
Пропагандистський ідеал радянської людини
Завдання за підручником: Пометун О.ІІІ., Гупан Н.М. Історія України,10 кл., К.: “Оріон”, 2018 § 26 (с.172-174)
Відеоматеріал: https://www.youtube.com/watch?v=gmUN0FF0BKY
*******************************************************
Предмет: Історія України
Група: 106
Викладач: Петрушина Т.В.
Тема 33 Зрушення в національно-культурному житті.
Завдання за підручником:Полянський П. Всесвітня історія (рівень стандарту).- К.: Грамота, 2019- 10 кл. – § 25
Відеоматеріал: https://www.youtube.com/watch?v=Sdk8DMIJ4dc
https://www.youtube.com/watch?v=oPpV-zEWXtU&vl=ru
*******************************************************
Предмет: Історія України
Група: 106
Викладач: Петрушина Т.В.
УРОК 35. КОНТРОЛЬНА РОБОТА З ПРЕДМЕТА «ІСТОРІЯ УКРАЇНИ»
ТЕМА: ВСТАНОВЛЕННЯ Й УТВЕРДЖЕННЯ КОМУНІСТИЧНОГО ТОТАЛІТАРНОГО РЕЖИМУ В УКРАЇНІ
*******************************************************
Предмет: Історія України
Група: 106
Викладач: Петрушина Т.В.
Тема 36 Українські землі у складі Польщі.
Завдання за підручником: Пометун О.ІІІ., Гупан Н.М. Історія України, 10 кл., К.: “Оріон”, 2018 § 27
Відеоматеріал: https://www.youtube.com/watch?v=tfqG75NpWaI
Презентація: https://naurok.com.ua/prezentaciya-zahidnoukra-nski-zemli-u-20-30-h-rokah-hh-st-92701.html
Тест: https://docs.google.com/forms/d/18Rmn4ar7msP6-yVJfVHeX3Mhjk6JIQb35rr5KqnsXcQ/edit
*******************************************************
Предмет: Історія України
Група: 106
Викладач: Петрушина Т.В.
Тема 37 Українські політичні партії та організації.
Українське народно-демократичне об’єднання. Українська військова організація і Організація українських націоналістів. Євген Коновалець.
Завдання за підручником: Пометун О.ІІІ., Гупан Н.М. Історія України, 10 кл., К.: “Оріон”, 2018 § 27 (с.180-182)
Відеоматеріал: https://www.youtube.com/watch?v=a_Qobsfogqo
*******************************************************
Предмет: Історія України
Група: 106
Викладач: Петрушина Т.В.
Тема 38 Українські землі у складі Румунії та Чехословаччини.
Татарбунарське повстання. Суспільно-політичне життя. Українська національна партія
Завдання за підручником: Пометун О.ІІІ., Гупан Н.М. Історія України, 10 кл., К.: “Оріон”, 2018 § 28
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=3jN94EFAcK8
УЗ у складі Румунії та Чехословаччини
*******************************************************
Предмет: Історія України
Група: 106
Викладач: Петрушина Т.В.
ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ
Срібна земля.
Третя спроба утвердити незалежність України у ХХ ст.
Завдання за підручником: Пометун О.ІІІ., Гупан Н.М. Історія України, 10 кл., К.: “Оріон”, 2018 c 190-192
Відеоматеріал https://www.youtube.com/watch?v=XAyZoJQhclw&t=549s
*******************************************************
Предмет: Історія України
Група: 106
Викладач: Петрушина Т.В.
Тема 40 Контрольна робота
*******************************************************
Предмет: Всесвітня історія
Група: 106
Викладач: Петрушина Т.В.
Тема 35: Урок узагальнення
Завдання за підручником:Полянський П. Всесвітня історія (рівень стандарту).- К.: Грамота, 2019- 10 кл. повт. до стор. 261
*******************************************************