Група № 207 «Перукар(перукар-модельєр). Манікюрник»

 

*******************************************************

Предмет “Біологія”

Група: 207

Викладач: Чопойдало І. М.

Тема: Вплив стресових чинників на здоров’я людини.

Завдання: Опрацювати тему.

https://www.youtube.com/watch?v=nRDnchiP7AM

https://www.youtube.com/watch?v=SMiyMoGnYrY

стрес

************************************************

Предмет: Історія України

Група: 207

Викладач: Дацко Г.В.

Підручник: В.Даниленко, М.Смольніцька  «Історія України» 11 клас

Тема уроку: Зародження дисидентського руху в  УРСР.

Опрацювати §13

Записати тему уроку та план в зошит.

Дати письмову відповідь на запитання:

1.Опозиційна діяльність населення.

2.Складіть політичний портрет Л.Лук’яненка.

************************************************

Предмет: Всесвітня історія

Група: 207

Викладач: Дацко Г.В.

Підручник: П.Полянський «Всесвітня історія» 10 клас

Тема уроку: Румунія у 20-30-Х рр..

Опрацювати §14

Записати тему уроку та план в зошит.

Дати письмову відповідь на запитання: Які чинники сприяли політичній нестабільності в країні.

************************************************

Предмет: Зарубіжна література

Група: 207

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 23 Роман-притча «Чума». Образи. Персоніфікація різних можливостей морального вибору в межовій ситуації та особистої відповідальності за цей вибір. Символіка чуми у творі.

 Завдання:

  1. Читати роман, скласти план прочитаного.
  2. Виписати образ-символ: що символізує чума у творі? Як люди реагують на зло?

Інформаційні джерела:

Див. додаток.

Камю – Чума(конспекти)

************************************************

Предмет: Зарубіжна література

Група: 207

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 24 Німеччина. Бертольт Брехт (1898 – 1956) – драматург-новатор.. Життєвий і творчий шлях. Його реформа драми, основні принципи «епічного театру»: теоретичні засади й художня практика.

Завдання:

  1. Опрацюйте матеріал підручника (с.119), випишіть основні факти біографії Брехта.
  2. Запишіть ознаки «епічного театру» (с.117-118).

Інформаційні джерела:

Підручник Зарубіжна література (О.Ісаєва, ін.) 11 клас 2019

************************************************

Предмет: Зарубіжна література

Група: 207

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 25 Зображення війни як засобу збагачення в драмі «Матінка Кураж та її діти». Ідеї попередження та риси «епічного театру» в п’єсі.

Завдання:

  1. Читати драму, записати короткий зміст, скласти паспорт твору.
  2. Опрацювати питання до твору (с.123-124)

Інформаційні джерела:

Підручник Зарубіжна література (О.Ісаєва, ін.) 11 клас 2019

************************************************

Предмет: Зарубіжна література

Група: 207

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 26-27 УПЧ. Генріх Белль (1917 1985). «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…» Осуд антигуманної сутності війни, розкриття її руйнівних наслідків для цивілізації та душі. Образ школи як художня модель нацистської Німеччини. Зображення війни з погляду важко пораненого юного солдата. Символічний зміст назви оповідання, її зв’язок з історією Спарти.

Завдання:

  1. Ознайомитись з біографією Г.Белля, виписати 10 цікавих фактів (с.130-131).
  2. Поняття про підтекст (с.133).
  3. Прочитати оповідання., дати відповіді на питання до твору (с.133)

Інформаційні джерела:

Підручник Зарубіжна література (О.Ісаєва, ін.) 11 клас 2019

************************************************

Предмет: Зарубіжна література

Група: 207

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 28 РЗМ. Письмовий твір за вивченими творами антивоєнного спрямування.

Написати творчу роботу на одну з тем:

  • «Символіка чуми в одноіменному творі А.Камю»
  • «Антигуманна сутність війни(за оповіданням Г.Белля»

************************************************

Предмет: Зарубіжна література

Група: 207

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 29 США. Ернест Гемінґвей (1899 – 1961). Життєвий і творчий шлях письменника. Новаторство прози: «телеграфний стиль», відвертість сповіді від першої особи, «принцип айсберга». «Кодекс честі» героїв Е. М. Гемінґвея.

Завдання:

  1. Ознайомитись з біографією Е. Гемінгвея, виписати 10 цікавих фактів (с.154-156).
  2. Виписати 5 особливостей слилю письменника (с.160)

Інформаційні джерела:

Підручник Зарубіжна література (О.Ісаєва, ін.) 11 клас 2019

************************************************

Предмет: Історія України

Група: 207

Викладач: Дацко Г.В,

Тема уроку: Розвиток освіти і науки. Відлига в мистецтві. Записати тему уроку та план

Опрацюйте §14.

Виконайте письмове завдання: Назвіть професії таких осіб:

В.Глушков, А.Горська, І.Драч, Л.Костенко, С.Параджанов,

І.Світличний, Л.Танюк, В.Стус.

Підр. В.Даниленко, М.Смольніцька  «Історія України» 11 клас

************************************************

Предмет: Всесвітня історія

Група: 207

Викладач: Дацко Г.В,

Тема уроку: Болгарія та Югославія в міжвоєнний період.

Опрацювати §14

Записати тему уроку та план в зошит

Дати  письмову відповідь на запитання:   1.Охарактеризуйте перевороти 1923 і 1934р. в Болгарії; 2. Опишіть процес утворення Югославії.

Підручник: П.Полянський «Всесвітня історія» 10 клас

************************************************

Предмет: Інформатика

Група: 207

Викладач: Слівінська Л.А.

Завдання: Створіть презентацію “Психологія кольору. Система Pantone”. Виконану роботу надіслати на поштову скриньку викладача.

************************************************

Предмет: Історія України

Група: 207

Викладач: Дацко Г.В.

Практична робота: «Входження Кримської області до складу УРСР»

Опрацювати §10

Дати відповідь на будь-які питання.(одне пит..3б)

Підручник: В.Даниленко, М.Смольніцька  «Історія України» 11 клас

************************************************

Предмет: Всесвітня історія

Група: 207

Викладач: Дацко Г.В.

Контрольна робота: «Країни Центрально-Східної Європи»

1.Поясніть зміст поняття «примусова асиміляція»  (2б)

2.Поясніть зміст поняття «королівська диктатура»      (2б)

3.Заповніть таблицю, схарактеризувавши одним реченням названих історичних особистостей.   (4б)

1.Ю.Пілсудський
2.М.Хорті
3.А.Стамболійський
4.Т.Масарик
5.Й.Антонеску
6.Король Олександр

4.Охарактеризуйте особливості внутрішньої та зовнішньої політики Чехословаччини в міжвоєнний період.    (4б)

************************************************

Предмет: Інформатика

Група: 207

Викладач: Слівінська Л.А.

Завдання: Створіть презентацію “Фірмовий стиль відомих світових брендів”. Виконану роботу надіслати на поштову скриньку викладача

************************************************

Предмет: Історія України

Група: 207

Викладач: Дацко Г.В.

Тема уроку: Контрольна робота «Україна в умовах десталінізації»

Варіант І

1.Розшифруйте абревіатуру: ВПК…… (1б)

2.Як ви розумієте термін «десталінізація»? (2б)

3.Якими фактами з історії УРСР можна проілюструвати терміни: культ особи, хрущовська відлига? (2б)

4.Реформи в промисловості…. (3б)

5.Чому, на вашу думку, саме молодь наважувалася на опозиційні виступи проти влади. (4б)

Варіант ІІ

1.Розшифруйте абревіатуру: ЦК КПРС……  (1б)

2.Як ви розумієте термін «реабілітація»? (2б)

3.Якими фактами з історії УРСР можна проілюструвати терміни: десталінізація, лібералізація? (2б)

4.Рнформи в сільському господарстві. (3б)

5.Сформулюйте висновок про значення для України змін, що відбулися в др..пол.50-х рр в ХХст. (4б)

************************************************

Предмет: Всесвітня історія

Група: 207

Викладач: Дацко Г.В.

Тема уроку: Японія та Китай у20-30-хрр.

Записати тему в зошит

Опрацювати §15

Дати письмову відповідь на пит..(3, 4) стор.162.

Підр. П.Полянський «Всесвітня історія» 10 клас.

************************************************

Предмет: Інформатика

Група: 207

Викладач: Слівінська Л.А.

Завдання: Здійснити пошук інформації з теми “Графічний редактор Inkscape як інструмент для дизайну”, підготувати текстовий документ, або презентацію. Виконану роботу надіслати на поштову скриньку викладача

************************************************

Предмет: Інформатика

Група: 207

Викладач: Слівінська Л.А.

Завдання: Засобами графічного редактора Inkscape створити зображення з художніми ефектами улюбленої зачіски. Виконану роботу надіслати на поштову скриньку викладача

************************************************

Предмет: Інформатика

Група: 207

Викладач: Слівінська Л.А.

Завдання: Створіть оголошення за власним задумом в MS Publisher. Виконану роботу надіслати на поштову скриньку викладача.

************************************************

Предмет: Інформатика

Група: 207

Викладач: Слівінська Л.А.

Завдання: Створіть і відформатуйте буклет “Моя професія” в MS Publisher.Виконану роботу надіслати на поштову скриньку викладача.

************************************************