Група № 207 «Перукар(перукар-модельєр). Манікюрник»
*******************************************************
Предмет “Біологія”
Група: 207
Викладач: Чопойдало І. М.
Тема: Вплив стресових чинників на здоров’я людини.
Завдання: Опрацювати тему.
https://www.youtube.com/watch?v=nRDnchiP7AM
https://www.youtube.com/watch?v=SMiyMoGnYrY
************************************************
Предмет: Історія України
Група: 207
Викладач: Дацко Г.В.
Підручник: В.Даниленко, М.Смольніцька «Історія України» 11 клас
Тема уроку: Зародження дисидентського руху в УРСР.
Опрацювати §13
Записати тему уроку та план в зошит.
Дати письмову відповідь на запитання:
1.Опозиційна діяльність населення.
2.Складіть політичний портрет Л.Лук’яненка.
************************************************
Предмет: Всесвітня історія
Група: 207
Викладач: Дацко Г.В.
Підручник: П.Полянський «Всесвітня історія» 10 клас
Тема уроку: Румунія у 20-30-Х рр..
Опрацювати §14
Записати тему уроку та план в зошит.
Дати письмову відповідь на запитання: Які чинники сприяли політичній нестабільності в країні.
************************************************
Предмет: Зарубіжна література
Група: 207
Викладач: Мигалик Т.Н.
Урок 23 Роман-притча «Чума». Образи. Персоніфікація різних можливостей морального вибору в межовій ситуації та особистої відповідальності за цей вибір. Символіка чуми у творі.
Завдання:
- Читати роман, скласти план прочитаного.
- Виписати образ-символ: що символізує чума у творі? Як люди реагують на зло?
Інформаційні джерела:
Див. додаток.
************************************************
Предмет: Зарубіжна література
Група: 207
Викладач: Мигалик Т.Н.
Урок 24 Німеччина. Бертольт Брехт (1898 – 1956) – драматург-новатор.. Життєвий і творчий шлях. Його реформа драми, основні принципи «епічного театру»: теоретичні засади й художня практика.
Завдання:
- Опрацюйте матеріал підручника (с.119), випишіть основні факти біографії Брехта.
- Запишіть ознаки «епічного театру» (с.117-118).
Інформаційні джерела:
Підручник Зарубіжна література (О.Ісаєва, ін.) 11 клас 2019
************************************************
Предмет: Зарубіжна література
Група: 207
Викладач: Мигалик Т.Н.
Урок 25 Зображення війни як засобу збагачення в драмі «Матінка Кураж та її діти». Ідеї попередження та риси «епічного театру» в п’єсі.
Завдання:
- Читати драму, записати короткий зміст, скласти паспорт твору.
- Опрацювати питання до твору (с.123-124)
Інформаційні джерела:
Підручник Зарубіжна література (О.Ісаєва, ін.) 11 клас 2019
************************************************
Предмет: Зарубіжна література
Група: 207
Викладач: Мигалик Т.Н.
Урок 26-27 УПЧ. Генріх Белль (1917 – 1985). «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…» Осуд антигуманної сутності війни, розкриття її руйнівних наслідків для цивілізації та душі. Образ школи як художня модель нацистської Німеччини. Зображення війни з погляду важко пораненого юного солдата. Символічний зміст назви оповідання, її зв’язок з історією Спарти.
Завдання:
- Ознайомитись з біографією Г.Белля, виписати 10 цікавих фактів (с.130-131).
- Поняття про підтекст (с.133).
- Прочитати оповідання., дати відповіді на питання до твору (с.133)
Інформаційні джерела:
Підручник Зарубіжна література (О.Ісаєва, ін.) 11 клас 2019
************************************************
Предмет: Зарубіжна література
Група: 207
Викладач: Мигалик Т.Н.
Урок 28 РЗМ. Письмовий твір за вивченими творами антивоєнного спрямування.
Написати творчу роботу на одну з тем:
- «Символіка чуми в одноіменному творі А.Камю»
- «Антигуманна сутність війни(за оповіданням Г.Белля»
************************************************
Предмет: Зарубіжна література
Група: 207
Викладач: Мигалик Т.Н.
Урок 29 США. Ернест Гемінґвей (1899 – 1961). Життєвий і творчий шлях письменника. Новаторство прози: «телеграфний стиль», відвертість сповіді від першої особи, «принцип айсберга». «Кодекс честі» героїв Е. М. Гемінґвея.
Завдання:
- Ознайомитись з біографією Е. Гемінгвея, виписати 10 цікавих фактів (с.154-156).
- Виписати 5 особливостей слилю письменника (с.160)
Інформаційні джерела:
Підручник Зарубіжна література (О.Ісаєва, ін.) 11 клас 2019
************************************************
Предмет: Історія України
Група: 207
Викладач: Дацко Г.В,
Тема уроку: Розвиток освіти і науки. Відлига в мистецтві. Записати тему уроку та план
Опрацюйте §14.
Виконайте письмове завдання: Назвіть професії таких осіб:
В.Глушков, А.Горська, І.Драч, Л.Костенко, С.Параджанов,
І.Світличний, Л.Танюк, В.Стус.
Підр. В.Даниленко, М.Смольніцька «Історія України» 11 клас
************************************************
Предмет: Всесвітня історія
Група: 207
Викладач: Дацко Г.В,
Тема уроку: Болгарія та Югославія в міжвоєнний період.
Опрацювати §14
Записати тему уроку та план в зошит
Дати письмову відповідь на запитання: 1.Охарактеризуйте перевороти 1923 і 1934р. в Болгарії; 2. Опишіть процес утворення Югославії.
Підручник: П.Полянський «Всесвітня історія» 10 клас
************************************************
Предмет: Інформатика
Група: 207
Викладач: Слівінська Л.А.
Завдання: Створіть презентацію “Психологія кольору. Система Pantone”. Виконану роботу надіслати на поштову скриньку викладача.
************************************************
Предмет: Історія України
Група: 207
Викладач: Дацко Г.В.
Практична робота: «Входження Кримської області до складу УРСР»
Опрацювати §10
Дати відповідь на будь-які питання.(одне пит..3б)
Підручник: В.Даниленко, М.Смольніцька «Історія України» 11 клас
************************************************
Предмет: Всесвітня історія
Група: 207
Викладач: Дацко Г.В.
Контрольна робота: «Країни Центрально-Східної Європи»
1.Поясніть зміст поняття «примусова асиміляція» (2б)
2.Поясніть зміст поняття «королівська диктатура» (2б)
3.Заповніть таблицю, схарактеризувавши одним реченням названих історичних особистостей. (4б)
1.Ю.Пілсудський | |
2.М.Хорті | |
3.А.Стамболійський | |
4.Т.Масарик | |
5.Й.Антонеску | |
6.Король Олександр |
4.Охарактеризуйте особливості внутрішньої та зовнішньої політики Чехословаччини в міжвоєнний період. (4б)
************************************************
Предмет: Інформатика
Група: 207
Викладач: Слівінська Л.А.
Завдання: Створіть презентацію “Фірмовий стиль відомих світових брендів”. Виконану роботу надіслати на поштову скриньку викладача
************************************************
Предмет: Історія України
Група: 207
Викладач: Дацко Г.В.
Тема уроку: Контрольна робота «Україна в умовах десталінізації»
Варіант І
1.Розшифруйте абревіатуру: ВПК…… (1б)
2.Як ви розумієте термін «десталінізація»? (2б)
3.Якими фактами з історії УРСР можна проілюструвати терміни: культ особи, хрущовська відлига? (2б)
4.Реформи в промисловості…. (3б)
5.Чому, на вашу думку, саме молодь наважувалася на опозиційні виступи проти влади. (4б)
Варіант ІІ
1.Розшифруйте абревіатуру: ЦК КПРС…… (1б)
2.Як ви розумієте термін «реабілітація»? (2б)
3.Якими фактами з історії УРСР можна проілюструвати терміни: десталінізація, лібералізація? (2б)
4.Рнформи в сільському господарстві. (3б)
5.Сформулюйте висновок про значення для України змін, що відбулися в др..пол.50-х рр в ХХст. (4б)
************************************************
Предмет: Всесвітня історія
Група: 207
Викладач: Дацко Г.В.
Тема уроку: Японія та Китай у20-30-хрр.
Записати тему в зошит
Опрацювати §15
Дати письмову відповідь на пит..(3, 4) стор.162.
Підр. П.Полянський «Всесвітня історія» 10 клас.
************************************************
Предмет: Інформатика
Група: 207
Викладач: Слівінська Л.А.
Завдання: Здійснити пошук інформації з теми “Графічний редактор Inkscape як інструмент для дизайну”, підготувати текстовий документ, або презентацію. Виконану роботу надіслати на поштову скриньку викладача
************************************************
Предмет: Інформатика
Група: 207
Викладач: Слівінська Л.А.
Завдання: Засобами графічного редактора Inkscape створити зображення з художніми ефектами улюбленої зачіски. Виконану роботу надіслати на поштову скриньку викладача
************************************************
Предмет: Інформатика
Група: 207
Викладач: Слівінська Л.А.
Завдання: Створіть оголошення за власним задумом в MS Publisher. Виконану роботу надіслати на поштову скриньку викладача.
************************************************
Предмет: Інформатика
Група: 207
Викладач: Слівінська Л.А.
Завдання: Створіть і відформатуйте буклет “Моя професія” в MS Publisher.Виконану роботу надіслати на поштову скриньку викладача.
************************************************